La Tribune, cotidian economic si financiar parizian, e relansat cu un design realizat de Garcia Media’s, care a lucrat la proiect impreuna cu redactorul sef al publicatiei, Francois-Xavier Pietri si cu Henry Houssay, art director. Prima pagina din La Tribune este realizata astfel incat sa ofere o privire rapida pe principalele titluri ale zilei. Paginile 2-3 sunt practic un miniziar intr-un ziar (exprimarea apartine autorului de redesign) care ofera in cinci minute o cautare a continutului din editia respectiva a ziarului. “Este un serviciu pentru cititorul ocupat care vrea sa fie informat cu cele mai importante stiri ale zilei, inainte de prima intalnire din agenda sa” - Garcia’ s Media. Experienta in Redesign -
Mario Garcia, CEO si fondatorul Garcia’s Media are 30 de ani de experienta in redesign-ul publicatiilor, timp in care a colaborat cu peste 450 de organizatii media. De la proiecte mari, ca The Wall Street Journal, The Philadelphia Inquirer, Handelsblatt and Die Zeit, la ziare de medie anvergura, ca The Charlotte Observer sau mici ca cel din inima Americii, Lawrence (Kansas) Journal-World.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu