
Singurele cotidiene naţionale a căror ghiduri TV sunt măsurate de BRAT sunt cele ale "Evenimentului zilei", "Click", "Jurnalului naţional" şi "Adevărului", dar pentru�acesta din urmă, pe site-ul BRAT,�nu au fost furnizate date pentru intervalul ianuarie - martie 2007.
Cea mai mare creştere a vânzărilor pentru ediţiile însoţite de ghiduri TV a înregistrat, în perioada analizată, cotidianul�"Evenimentul zilei", publicat de trustul elveţian de presă Ringier. Acesta a vândut de două ori mai multe exemplare din�ediţiile de vineri,�care�se distribuie alături de un ghid TV, decât din ediţiile celorlalte zile ale săptămânii. Astfel, pentru�numerele de luni, marţi, miercuri, joi şi sămbătă, "Evenimentul zilei" a vândut, în perioada ianuarie - martie 2007, în medie, 64.500 de exemplare, pe când pentru ediţiile de vineri a vândut, în medie, 129.000 de exemplare.
"Jurnalul naţional", cotidian editat de Compania Jurnalul - Editura Intact, a vândut, în aceeaşi perioadă, cu aproape 50% mai multe exemplare�din ediţiile de vineri decât din ediţiile celorlalte zile ale săptămânii. Astfel, pentru numerele de luni, marţi, miercuri, joi şi sămbătă, "Jurnalul naţional"�a vândut, în perioada ianuarie - martie 2007, în medie,�81.500 de exemplare, pe când pentru ediţiile de vineri a vândut, în medie,�aproape 122.000 de exemplare.
Dintre publicaţiile ale căror ghiduri TV sunt auditate şi care şi-au publicat datele pe site-ul BRAT, cea mai mică diferenţă de vânzări pentru ediţiile de vineri faţă de cele din timpul săptămânii�sunt înregistrate de�cotidianul "Click", editat de Adevărul Holding.
Acesta a vândut, în perioada ianuarie - martie 2007, cu 35% mai multe exemplare din ediţiile care sunt însoţite de ghiduri�TV decât din celelate ediţii. Astfel, pentru numerele de luni, marţi, miercuri, joi şi sămbătă, "Jurnalul naţional" a vândut, în perioada ianuarie - martie 2007, în medie, aproape 32.000 de exemplare, pe când pentru ediţiile de vineri a vândut, în medie, aproape 41.000 de exemplare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu