vineri, 10 august 2007

Ziarele se vand mai bine vinerea. Cu Ghid TV

Cotidienele naţionale generaliste au vândut, în perioada ianuarie - martie 2007, de până la două ori mai multe exemplare din ediţiile de vineri care sunt însoţite de ghiduri TV gratuite, comparativ cu celelalte ediţii din timpul săptămânii, potrivit Biroului Român de Audit al Tirajelor (BRAT).

Singurele cotidiene naţionale a căror ghiduri TV sunt măsurate de BRAT sunt cele ale "Evenimentului zilei", "Click", "Jurnalului naţional" şi "Adevărului", dar pentru�acesta din urmă, pe site-ul BRAT,�nu au fost furnizate date pentru intervalul ianuarie - martie 2007.

Cea mai mare creştere a vânzărilor pentru ediţiile însoţite de ghiduri TV a înregistrat, în perioada analizată, cotidianul�"Evenimentul zilei", publicat de trustul elveţian de presă Ringier. Acesta a vândut de două ori mai multe exemplare din�ediţiile de vineri,�care�se distribuie alături de un ghid TV, decât din ediţiile celorlalte zile ale săptămânii. Astfel, pentru�numerele de luni, marţi, miercuri, joi şi sămbătă, "Evenimentul zilei" a vândut, în perioada ianuarie - martie 2007, în medie, 64.500 de exemplare, pe când pentru ediţiile de vineri a vândut, în medie, 129.000 de exemplare.

"Jurnalul naţional", cotidian editat de Compania Jurnalul - Editura Intact, a vândut, în aceeaşi perioadă, cu aproape 50% mai multe exemplare�din ediţiile de vineri decât din ediţiile celorlalte zile ale săptămânii. Astfel, pentru numerele de luni, marţi, miercuri, joi şi sămbătă, "Jurnalul naţional"�a vândut, în perioada ianuarie - martie 2007, în medie,�81.500 de exemplare, pe când pentru ediţiile de vineri a vândut, în medie,�aproape 122.000 de exemplare.

Dintre publicaţiile ale căror ghiduri TV sunt auditate şi care şi-au publicat datele pe site-ul BRAT, cea mai mică diferenţă de vânzări pentru ediţiile de vineri faţă de cele din timpul săptămânii�sunt înregistrate de�cotidianul "Click", editat de Adevărul Holding.
Acesta a vândut, în perioada ianuarie - martie 2007, cu 35% mai multe exemplare din ediţiile care sunt însoţite de ghiduri�TV decât din celelate ediţii. Astfel, pentru numerele de luni, marţi, miercuri, joi şi sămbătă, "Jurnalul naţional" a vândut, în perioada ianuarie - martie 2007, în medie, aproape 32.000 de exemplare, pe când pentru ediţiile de vineri a vândut, în medie, aproape 41.000 de exemplare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu