joi, 13 martie 2008

Realitatea Media mareste numarul televiziunilor de nisa

Trustul Realitatea Media vrea să lanseze şapte televiziuni de nişă, axate pe filme, sport şi promovare - Realitatea Film Univers, Realitatea Adult Time, Realitatea Action Film, Realitatea Comedy Film, Realitatea Sport Derby, Realitatea Sport Fan şi Promo TV.

S.C. Realitatea Media SA Bucureşti a depus la CNA solicitări de licenţe audiovizuale prin satelit pentru: Realitatea Film Univers, Realitatea Adult Time, Realitatea Action Film, Realitatea Comedy Film (televiziuni de filme), Realitatea Sport Derby şi Realitatea Sport Fan (posturile cu profil sportiv) şi Promo TV (canal care se va ocupa cu promovarea programelor celorlalte posturi deţinute de trustul Realitatea Media).
Potrivit site-ului CNA, SC Realitatea Media SA are în prezent 20 de licenţe de televiziune, dintre care 18 terestre şi 2 prin satelit.

Principalul acţionar al companiei Realitatea Media este Bluelink Comunicazione (Cyprus) Limited, care deţine 54,998645% din capitalul social. Ceilalţi acţionari cu o cotă mai mare sunt FSLI Petrom (25,001346 %), Petrom Service SA (10%) şi Global Video Media SA (10%). Acţiuni mai deţin şi Liviu Luca, Gheorghe Cristian Toroipan şi Eugen Gheorghe Luha.
Asociat unic al Bluelink Comunicazione (Cyprus) Limited este Vitalie Dobînda.

Cotidianul, publicatie ce apartine grupului Realitatea-Catavencu, a anuntat ca este vorba despre doar cinci solicitari - trei posturi de filme, unul de sport si unul shopping, ce vor fi discutate "intr-o sedinta viitoare" a CNA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu