marți, 29 aprilie 2008

Basescu si Asirom, marci de incredere

Traian Basescu este considerat de romani cel mai de incredere brand dintre personalitatile publice, potrivit studiului Trusted Brand Romania 2008, realizat de revista Reader’s Digest, ca parte a proiectului European Trusted Brands.

Realizat pe categorii de la produse lactate la asigurari, studiul isi propune sa identifice marcile in care europenii au cea mai mare incredere si sa evalueze perceptiile asupra marcilor nominalizate.
Astfel, la categoria “Posturi TV” participantii la studiu au nominalizat Pro TV ca fiind cea mai de incredere marca, in timp ce Europa FM s-a impus printre posturile radio. Jurnalul National este cel mai popular cotidian. De asemenea, Asirom a fost ales la categoria “Asigurari”, Carrefour la “Centre comerciale”, iar Avon la “Produse cosmetice”.
European Trusted Brands este efectuat in fiecare an, din 2001, si este unul dintre cele mai ample studii care privesc consumatorul european, Romania fiind la a doua participare consecutiva. Cercetarea a fost elaborata in 16 tari europene si a implicat un numar de 23.651 de raspunsuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu