luni, 1 decembrie 2008

Cocor Channel

Mediafatada Cocor Channel, a inceput de ieri sa functioneze, transformand cladirea intr-un adevarat spectacol de lumini si efecte vizuale punand Bucurestiul pe "axa" New York (Times Square), Londra (Picadilly Circus).
Reprezentantii Cocor Channel, oficialii Primariei Municipiului Bucuresti, ai Primariei Sectorului 3 si ai mass-media vor porni o calatorie catre Bucurestiul de acum 90 de ani si vor transforma ecranele celei mai mari fatade media din Romania si Europa Continentala intr-un adevarat tunel al timpului in care vor aduce un omagiu arhitecturii valoroase a "Micului Paris" astazi acoperit de mashuri textile prafuite.

"Dezveliti Bucurestiul si Descoperiti Cocor Channel!" este sloganul noului concept de mediatectura abordat de Cocor Luxury Store prin montarea pe fatada cladirii a ecranelor uriase tip LED HD (High Definition) promovand outdoorul digital de calitate in locul celui prafuit care a impanzit Bucurestiul.

Cocor Channel va emite zilnic 12 ore. Jumatate din spatiul de difuzare este alocat, promovarii brandurilor care au incheiat contracte de inchiriere pentru Cocor Luxury Store, stirilor cu caracter local, de trafic, piata financiara, evenimente culturale, campanii sociale, informatii turistice, "amber alerts" (copii pierduti), transmisiuni TV in direct, dar si campaniilor interactive utilizand accesul de pe telefonul mobil sau internet prin wifi, bluetooth, sms. Cealalta jumatate este destinata publicitatii outdoor digitale, ratecard-ul fiind publicat la adresa http://www.cocorchannel.ro/.

O parte din informatiile de interes general vor fi furnizate de catre partenerii Cocor Channel precum Primaria Municipiului Bucuresti, Brigada Politiei Rutiere Bucuresti, Artmix, Artexim, Agentia Nationala Antidrog sau National Geographic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu