marți, 28 aprilie 2009
Romania, land of choice
Ministerul Turismului şi BRD-Groupe Societe Generale au semnat astăzi un protocol de colaborare în vederea lansării unei campanii de promovare a turismului românesc. Campania îi va folosi ca vectori de imagine pe Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi.
Documentul a fost semnat de Ministrul Turismului, Elena Udrea şi de Preşedintele-Director General al BRD, Patrick Gelin.
„Una dintre misiunile pe care mi le-am propus la preluarea mandatului este realizarea unui proiect solid de promovare a turismului românesc în străinătate. Dacă până acum s-a mers pe ideea folosirii unor locuri reprezentative, proiectul actual vine cu o completare importantă, şi poate lucrul care lipsea: oamenii care să prezinte România. Am ales pentru acest lucru un domeniu - sportul şi pe cei mai cunoscuţi trei sportivi români în străinătate: Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gică Hagi. Este o idee inedită în peisajul campaniilor de promovare a turismului românesc şi am dorit să ieşim din monotonia campaniilor care prezintă doar peisaje frumoase şi atât. Le mulţumesc partenerilor din BRD-Groupe Societe Generale pentru că au fost receptivi la această idee şi au acceptat să participe la proiect. Sper ca împreună să ducem la bun sfârşit acest proiect important pentru imaginea turismului românesc în străinătate", a declarat Elena Udrea.
„Acest parteneriat cu Ministerul Turismului este rodul unei idei care a fost testată la BRD încă de acum câţiva ani. Campania „carduri unice în lume" a fost la acea dată - şi rămâne de altfel - singura care şi-a propus şi a reuşit să vândă un produs bancar românesc în străinătate. S-a dovedit atunci că fraza „sportul este unul dintre cei mai buni ambasadori ai României" nu este un clişeu, ci o realitate verificabilă. Ilie Năstase, Nadia Comăneci şi Gică Hagi, care au marcat, fiecare în felul său remarcabil, lumea sportului, pot fi cu succes vectorii de imagine ai României în străinătate" a spus Preşedintele BRD, Patrick Gelin.
Creaţia va fi realizată de agenţia ADDV Euro RSCG şi susţinută de BRD, în timp ce Ministerul Turismului va asigura expunerea media. Campania este programată să înceapă în luna mai şi va continua până la lansarea brandului turistic de ţară.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu