marți, 28 iulie 2009

TV din SUA, in criza publicitara

Posturile TV din SUA se chinuiesc să-şi vândă spaţiile de publicitate pentru 2009-2010.

Cele mai mari canale de televiziune americane, printre care NBC, ABC, CBS, Fox şi CW, nu au reuşit încă să-şi vândă spaţiul de publicitate pentru sezonul 2009-2010, deşi semnarea contractelor de achiziţie ar fi trebuit să aibă loc în urmă cu două luni, informează Le Figaro.

Canalele de televiziune au de suferit în special din cauza lipsei unor oferte din partea mai multor importante agenţii de publicitate, care se ocupau inclusiv de sectorul auto.

Dacă, în 2008, NBC, Fox, ABC, CBS şi CW au câştigat din publicitate mai mult de 9,2 miliarde de dolari, anul acesta specialiştii se aşteaptă ca veniturile din publicitate să nu depăşească 7,2 miliarde de dolari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu