marți, 13 martie 2007

Click peste Averea


Pe 9 martie, Averea s-a transformat in Click, beneficiind de o campanie de marketing agresiv. Nu cred insa in toate produsele umflate de reclame.
Click s-a lansat intr-un tiraj de 86.000 de exemplare, avand si ghid TV. Are cel mai mic pret de pe piata, 5.000 lei vechi, Libertatea - 7 se tipareste in sase sute de mii de bucati, cand vine cu 7 Magic. Cand am cumparat azi Click, m-am uitat la tiraj. E putin peste 60.000. Adevarat, fara ghid tv. Dar tot e putin, parerea mea, pentru ce s-ar fi vrut. Mai e loc de tabloide?

Dreptul de utilizare pe spaţiul României a numelui "Click" a fost achiziţionat de omul de afaceri Dinu Patriciu de la trustul nemţesc Burda. Inainte de lansare, s-a anuntat ca targetul "Click" va rămâne acelaşi cu cel al tabloidului "Averea", "format din persoane cu vârsta cuprinsă între 25 şi 35 de ani, cu venituri medii spre mari şi care trăiesc în oraşe cu peste 15.000 de locuitori. Cotidianul "Averea" s-a lansat în mai 2005 ca ziar de afaceri, iar în martie 2006 s-a repoziţionat ca tabloid, cu o campanie agresivă de comunicare.
Adevărul Holding deţine cotidienele "Adevărul" şi "Averea" şi grupul de presă Satiricon ("Dilema veche", "Dilemateca" şi "Aspirina").

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu