joi, 29 martie 2007

Vântul modificării la Cotidianul şi Sârbul schimbării la Gândul

Cătălin Tolontan şi Alex Mihăileanu anunţă schimbări la Cotidianul şi Gândul. Nu în echipa redacţională, ci de grafică, marketing şi editorial. Undeva în aprilie-mai. Iulian Puiu a realizat layout-ul Cotidianului şi probabil va avea o contribuţie importantă şi la noile schimbări, după ce a finalizat proiectul România Liberă. Ceva mai mult de lucru vor avea cei de la Gândul, unde designul are nevoie de schimbări şi va trebui îmbrăcat de un conţinut mai atent selectat. Ştirea vine odată cu anunţarea de către marile trusturi de media din România a rezultatelor financiare aferente anului trecut.

CME -PRO TV, Acasă, Pro Cinema, Pro TV International, Pro FM şi InfoPro, au avut în 2006 venituri nete de 111 milioane de euro. PRO TV a difuzat anul trecut peste 172.000 de spoturi, evaluate la 500 de milioane de euro. Antena 1 a avut venituri de 55 de milioane de euro, Antena 3 - 5 milioane, iar Euforia Lifestyle TV - un milion de euro.

Marius Ursache, Chief Creative Officer Grapefruit s-a ocupat de designul de la „Gândul“. Vorbind despre stilul ales, el spunea că pune în evidenţă articolele personale, ajutând la crearea unei imagini de ziar de atitudine şi analiză, prin jurnaliştii scoşi în evidenţă prin portretele de lângă articole. Iar setul de caractere (fonturi) folosite il individualizeaza foarte mult, oferindu-i un aspect de «quality newspaper».

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu