vineri, 6 iulie 2007

Credeţi în brandul România?

Pentru promovarea brand-ului România vor fi derulate programe în valoare de 150 de milioane de euro, spun oficialii din turism. După ce DNA a fost sesizat că milioane de euro au fost cheltuite pe spoturi fără audienţă, se mai pregăteşte o lovitură. De imagine. Principalele pieţe vizate pentru dezvoltatea turismului românesc sunt Italia, Franţa, Germania, Rusia, Marea Britanie, Austria şi S.U.A. În ceea ce priveşte pieţele secundare vizate de România, este vorba despre ţările scandinave, Olanda, Belgia, China.
Dar iată ce arată un studiu american: România are nevoie de 45-50 de ani pentru a ajunge din urmă ţările din vestul Europei - studiu realizat de Universitatea California (UCLA) şi citat de Budapest Business Journal. Bulgaria stă mai rău, are nevoie de o sută de ani pentru a atinge standardele occidentale, în timp ce Sloveniei îi mai trebuie doar cinci ani. Ungaria şi Cehia - se află la o distanţă de 30-35 de ani şi, respectiv, 25 de ani faţă de standardele occidentale. Credeţi în brandul România? Eu, da. În promovarea lui? Eu, nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu