miercuri, 19 septembrie 2007

Cel mai valoros brand din România

Loteria Romana este cel mai valoros brand din Romania, fiind estimat la 35 milioane de euro. La nivel european, Loteria Romana ocupa locul 758, se arata intr-un studiu al Institutului European pentru Studierea Brandurilor din Viena, ce cuprinde 3000 de marci.Primele zece branduri romanesti au o valoare totala de 86 de milioane de euro. Aproximativ 42% din acest total este contributia industriei jocurilor de noroc, urmata in ordine de industria bunurilor de consum si industria utilitatilor, fiecare cu cate 16%. La nivel european, prima pozitie revine marcii finlandeze Nokia, cu o valoare de 32,33 miliarde de euro, urmata de LVMH estimat la 29,83 miliarde de euro, Unilever - 25,13 miliarde de euro, Telefonica - 23,85 miliarde de euro, si Vodafone - 22,55 miliarde de euro.Studiul Eurobrand 2007, prezentat de catre Institutul European pentru Studierea Brandurilor din Viena, a fost realizat prin cercetarea a 3.000 de branduri si 16 industrii din 24 de tari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu