Loteria Romana este cel mai valoros brand din Romania, fiind estimat la 35 milioane de euro. La nivel european, Loteria Romana ocupa locul 758, se arata intr-un studiu al
Institutului European pentru Studierea Brandurilor din Viena, ce cuprinde 3000 de marci.Primele zece branduri romanesti au o valoare totala de 86 de milioane de euro. Aproximativ 42% din acest total este contributia industriei jocurilor de noroc, urmata in ordine de industria bunurilor de consum si industria utilitatilor, fiecare cu cate 16%. La nivel european, prima pozitie revine marcii finlandeze Nokia, cu o valoare de 32,33 miliarde de euro, urmata de LVMH estimat la 29,83 miliarde de euro, Unilever - 25,13 miliarde de euro, Telefonica - 23,85 miliarde de euro, si Vodafone - 22,55 miliarde de euro.Studiul Eurobrand 2007, prezentat de catre Institutul European pentru Studierea Brandurilor din Viena, a fost realizat prin cercetarea a 3.000 de branduri si 16 industrii din 24 de tari.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu