
O femeie aşteaptă un telefon de la iubitul ei. Alta e indecisă la cumpărături. Două situaţii aparent simpliste din punct de vedere acţiune, dar pline de încărcătură emoţională pentru o femeie. Acestea sunt noile spoturi Pepsi Light.
Campania Pepsi Light "It’s hard to be a woman!" se desfăşoară la nivel naţional, în perioada 15 septembrie – 31 octombrie, incluzând atât spoturi TV, cât şi execuţii de print, dar şi marketing. Astfel, noua campania doreşte să depăşească stereotipul femeii perfecte şi să portretizeze mai în profunzime dorinţele şi dilemele femeii reale. Spoturile TV au fost filmate în colaborare cu casa de producţie Multimedia Est, sub regia lui Xavier Martin şi a lui Sebastien Alouf, director de imagine fiind Stephane Valee´, iar producător, Liviu Isop, A/V Production Manager, Graffiti BBDO. Producţia foto a fost realizată cu sprijinul casei de producţie Umbrella, în calitate de producători fiind Vitalie Brega şi Stefan Schultz – A/V Producers, Graffiti BBDO.
As fi curios sa stiu cum sta Pepsi la vanzari in Romania, comparativ cu Coca Cola.
RăspundețiȘtergere