joi, 10 ianuarie 2008

Trustul Intact lanseaza Financiarul. Din 14 ianuarie.

Cotidianul de business al trustului Intact se va numi Financiarul şi va apărea pe piaţă începând de luni, potrivit reprezentanţilor companiei.

Financiarul este editat de societatea Media Casa Press, parte a trustului de presă Intact. Directorul general al publicaţiei este Gabriela Vrânceanu Firea, realizator TV şi director editorial la Săptămâna financiară. Redactorul-şef al publicaţiei va fi Edward Pastia, redactorul-şef adjunct al săptămânalului Săptămâna Financiară.

Potrivit Gabrielei Vranceanu Firea, clientii firmelor de abonamente vor primi promotional, pentru o perioada, ziarul, ce va aparea in 32 de pagini, format compact. Directorul general precizeaza ca Financiarul este publicat de SC Media Casa Press, parte a trustului Intact, actionar majoritar si presedinte fiind Camelia Voiculescu. "Eu administrez aceasta firma, sunt actionar minoritar si girez functia de director general. Director executiv al societatii este Radu Preda, director de productie Sorin Stoian, iar director de marketing Dan Tudoroiu. Redactorul-sef al Financiarului este Edward Pastia", spune Gabriela Firea. Aceasta subliniaza ca doar conducerea noului cotidian este aceeasi cu cea a "Saptamanii Financiare" si ca "cei 55 de redactori si 30 de colaboratori lucreaza doar pentru cotidian". Financiarul va fi 80% color si va avea un pret de 2 RON, iar formatul este descris de Gabriela Firea drept "unul dinamic, tineresc, usor de citit si la cafeaua de dimineata, dar si la birou". Intrebata in legatura cu problemele intampinate in stabilirea numelui publicatiei, despre care s-a speculat ca ar fi fost unul dintre motivele pentru care Financiarul nu a aparut in decembrie, directorul general afirma ca "in stabilirea oricarui nume sunt anumite framantari, sa le spunem, nu neaparat dificultati. Si cand se naste un copil, parintii, bunicii si nasii fac conferinte pentru stabilirea celui mai potrivit nume pentru bebelus, nu?". "Ca om de presa, de 17 ani, imi respect colegii, in special pe cei din presa economica. Apreciez ceea ce au facut pana acum, mai ales ca unii dintre ei au fost deschizatori de drumuri. Dar suntem in 2008, maine-poimaine in 2010, vremurile s-au schimbat, asa ca era timpul unui nou cotidian de business", spune directorul publicatiei, care precizeaza ca marketingul si PR-ul pentru perioada de lansare "sunt asigurate in house, ne-am construit propriul departament, cu profesionisti in domeniu. Regia de vanzari care va manageria spatiul publicitar este Media Consulta, condusa de Mihai Craiu, cu care avem contract pe trei ani".

NOTA. Numele Financiarul este utlizat si de revista cu acelasi nume, publicaţie economică a Regiunii de Dezvoltare Nord-Est

Un comentariu:

  1. http://www.financiarul.ro/2008/01/24/o-noua-solutie-imorala-pe-maidanul-lui-voiculescu

    RăspundețiȘtergere