
Compania deruleaza, in prezent, doua campanii publicitare, pentru brandurile de bauturi carbogazoase Coca-Cola si Schweppes, care au o componenta online foarte importanta. Prima este o continuare a spotului difuzat in 2006 si poarta numele de “Fabrica de fericire” - lansata ca o adevarata premiera de cinema: cu movie trailer-uri, postere (outdoor) similare cu cele folosite pentru lansarea unui film si alte materiale creative.
Campania este in desfasurare pe TV, cinema, radio, outdoor, print si, bineinteles, online. Campania va dura pana in martie 2008, iar spotul principal este disponibil in intregime numai pe internet, pe site-ul fabricadefericire.ro. Cea de-a doua campanie derulata in prezent este focusata pe produsul Schweppes. Ea se numeste “Campania Schweppes Film Festival”, iar continutul ei poate fi accesat integral numai pe site-ul schhh.ro.
Campania este in desfasurare pe TV, cinema, radio, outdoor, print si, bineinteles, online. Campania va dura pana in martie 2008, iar spotul principal este disponibil in intregime numai pe internet, pe site-ul fabricadefericire.ro. Cea de-a doua campanie derulata in prezent este focusata pe produsul Schweppes. Ea se numeste “Campania Schweppes Film Festival”, iar continutul ei poate fi accesat integral numai pe site-ul schhh.ro.
Coca-Cola a fost, in 2007, a cincea companie din Romania dupa marimea bugetului de promovare rate-card (valori brute, fara reduceri). Acesta a fost, conform monitorizarii Alfa Cont, de aproape 158 milioane de euro, in timp ce, la nivel global, bugetul de promovare al companiei a fost, anul trecut, de aproape 1,7 miliarde euro. TV-ul ramane canalul media favorit al Coca-Cola Romania.
Compania lucreaza cu mai multe agentii de publicitate, in functie de brand. “Principalele agentii cu care lucram sunt McCann Erikson pentru Coca-Cola, Fanta, Sprite, Dorna; Lowe pentru Nestea si Burn, si Ogilvy pentru Cappy si Powerade”, a declarat Bourbon. Conform Alfa Cont, Coca-Cola este prezenta pe piata din Romania prin intermediul a doua firme, respectiv Coca-Cola Romania, reprezentantul companiei americane The Coca-Cola Company, care detine marcile si produce concentratele, si imbuteliatorul Coca-Cola HBC Romania, care produce, distribuie si vinde produsele. Portofoliul Coca-Cola Romania cuprinde bauturile racoritoare Coca-Cola, Sprite, Fanta, sucurile Cappy, ceaiurile Nestea si apa minerala Dorna. Principalul competitor al companiei este Pepsi, atat in Romania, cat si la nivel international.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu