
Acesta va avea emisie 24 de ore pe zi si va fi disponibil atat prin satelit, cat si prin cablu. Ginx TV va avea un public-tinta principal in mare parte masculin, format din persoane cu varste cuprinse intre opt si 35 de ani. Ginx va difuza programe proprii originale, destinate atat jucatorilor de ocazie, cat si celor “inraiti”. Toate aceste televiziuni vor fi operate, potrivit comunicatului remis de Ginx TV, de compania Pasadena Media Management, a carei echipa este localizata in prezent in Romania, ea fiind constituita din fostul management al postului MTV Romania, achizitionat recent de trustul Mediapro.
Ginx este condus de Udi Shapira (fost director de programe Game one Israel) si de Cosmo Spens (fost director de marketing Cobalt Media). Pasadena Media Management va asigura managementul postului Ginx TV pe pietele in curs de dezvoltare. Presedintele Pasadena este Adrian Anghel, fostul presedinte al MTV Romania, iar managerii companiei sunt Grigore Iorgu, fost actionar MTV Romania, si Ionut Anton, director general si executiv al mai multor statii TV de-a lungul timpului, ultima dintre functii fiind cea de Marketing Manager MTV Romania.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu