
Practic, fiecare participant primeste pentru cateva zile automobilul, pentru drive-test, pentru ca, mai apoi, sa posteze pe blog informatii despre aceasta experienta.
Toate comentariile sunt reunite, ulterior, pe un site dedicat. Potrivit lui Alexandru Borsan, Account Manager al Cohn&Jansen Ashley&Holmes, criteriul de selectie al bloggerilor nu a fost traficul, ci relevanta pentru publicul-tinta. “Credem ca cei zece bloggeri se adreseaza unei parti a publicului-tinta pentru Audi A4. Segmentul cu care vorbim in aceasta campanie, nu numai prin componenta online, este cel al «lupilor tineri»“, spune Borsan. Prin aceasta campanie pe bloguri, Porsche si agentia sa urmaresc sa aduca oamenii in showroom, dar si sa creasca notorietatea modelului A4 si vanzarile acestuia. Pretul este oarecum redus, in conditiile in care bloggerii nu au primit avantaje materiale in urma participarii la campanie.
Toate comentariile sunt reunite, ulterior, pe un site dedicat. Potrivit lui Alexandru Borsan, Account Manager al Cohn&Jansen Ashley&Holmes, criteriul de selectie al bloggerilor nu a fost traficul, ci relevanta pentru publicul-tinta. “Credem ca cei zece bloggeri se adreseaza unei parti a publicului-tinta pentru Audi A4. Segmentul cu care vorbim in aceasta campanie, nu numai prin componenta online, este cel al «lupilor tineri»“, spune Borsan. Prin aceasta campanie pe bloguri, Porsche si agentia sa urmaresc sa aduca oamenii in showroom, dar si sa creasca notorietatea modelului A4 si vanzarile acestuia. Pretul este oarecum redus, in conditiile in care bloggerii nu au primit avantaje materiale in urma participarii la campanie.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu