Rebrandingul cafelelor Elita si Selected in noua marca Doncafe, sutinuta de Compania Strauss Romania s-a produs ca urmare a trendului international de reducere a brandurilor si pe plan local, ca rezultat al tendintei romanilor de a renunta la produsele populare in favoarea celor de renume.
Cele doua campanii de publicitate realizate de grupul Leo Burnett au un buget de peste 4 milioane euro, partea cea mai mare din aceasta suma fiind alocata publicitatii prin televiziune si prin panouri stradale.
Legat de productie si spoturile difuzate pana acum in campanie, Iordache a precizat ca ele reprezinta traditia si expertiza lui “Don Cafe” in cafea, iar sloganul este “O cafea cu suflet”.
Campaniile derulate de Leo Burnett ruleaza in paralel, incepand cu 1 septembrie, si cuprind doua spoturi tv, care vor rula pe 19 statii tv, vizualuri pentru OOH (publicitate out of home), machete pentru print, care vor fi introduse in 20 de reviste, materiale vizuale dedicate revistelor de retail, dar si materiale promotionale la locurile de vanzare.
luni, 29 septembrie 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu