luni, 29 septembrie 2008

Electoral Focus Report

Agentia de monitorizare a presei Media Image Group lanseaza, din luna octombrie, Electoral Focus Report, un nou produs destinat candidatilor la alegerile parlamentare din toamna acestui an, au anuntat luni oficialii companiei.

"Diferentierea [fata de alte sisteme de monitorizare] consta in focus-ul pe care acest raport de monitorizare il face pe un colegiu electoral. Practicse vor monitoriza toti candidatii dintr-un colegiu electoral, spre deosebire de produsele tipice de monitorizare ce au in centrul atentiei partidele in ansamblu" - George Domnisoru, director regional de vanzari Media Image.
Produsul, dezvoltat in decurs de trei luni, este adaptat noului sistem de votare, uninominal, si reprezinta un raport al aparitiilor in media (presa scrisa, radio si televiziune) ale tuturor candidatilor dintr-un colegiu electoral, acestia fiind mai interesati de ceea ce se scrie despre ei si despre concurenti decat despre partidul in ansamblu.

"Fiecare raport de monitorizare va fi insotit si de accesul la o arhiva proprie, o baza de date cu multiple posibilitati de sortare si catalogare a informatiei. Tot cu ajutorul acestei baze de date se poate alcatui o analiza simpla de imagine fara foarte mare greutate", afirma directorul de marketing al Media Image Group, Miron Mateescu.

"Preturile variaza in functie de fiecare colegiu electoral, dar si de ce alte servicii de monitorizare si analiza sunt comandate, alaturi de Electoral Focus report. Astfel, costurile pleaca de la 300 euro si pot depasi 3000 euro pe luna", explica Domnisoru.

Media Image, infiintata in ianuarie 1999, monitorizeaza toate publicatiile din cele 40 de resedinte de judet si din capitala (peste 700 de titluri), precum si presa audiovizuala centrala si cea online. In portofoliul sau se afla peste 300 de clienti - institutii si companii nationale si multinationale, printre care Orange, Carrefour, Coca-Cola HBC, Dacia si Bursa de Valori Bucuresti.

Agentia a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste un milion de euro, in crestere cu aproximativ 50% fata de anul anterior.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu