Cantareata si compozitoarea de muzica rock Gianna Nannini va sosi pentru prima oara in Romania si va fi cazata la un hotel de 5 stele din Bucuresti. In ciuda statutului sau de star international, cantareata nu a avut pretentii exagerate.
Ea s-a aratat dornica sa incerce bucataria locala, cerand sa-i fie servite specialitati si deserturi locale, alaturi de un vin rosu, la alegere, tot romanesc. In afara de mancarurile specifice, vedeta a solicitat cu insistenta sa-i fie servite si alimente organice: lapte din orez, ton si cafea instant. Echipa sa a ramas fidela bucatariei italiene, cerand pizza si sandwich-uri cu prosciutto, mozarella si foccacia.
Anul 2008 a fost un triumf pentru cantareata italiana: vanzarile albumulului GIANNABEST au fost de cinci ori mai mari decat cele necesare pentru obtinerea Discului de Platina. Lansat la sfarsitul lui noiembrie 2007, GIANNABEST contine 27 de hituri si 3 noi compozitii: "Suicidio d'Amore", "Mosca Cieca" si "Pazienza". Atat albumul, cat si primul dintre noile single-uri, "Suicidio d'Amore", au urcat instantaneu pe primele pozitii in topurile de vanzari, radio si download in Italia.
Inco o data Gianna a batut recordurile la vanzari, lasandu-i in urma pe colegii sai de breasla Eros Ramazzotti, Adriano Celentano, Zucchero, Jovanotti, Vasco Rossi, Andrea Bocelli in perioada Sarbatorilor de Craciun, sezon extrem de competitiv. Cel de-al doilea single de pe album, "Pazienza", a inregistrat un succes similar cu "Suicidio d'Amore". Concertele din cadrul turneului italian al artistei au fost sold-out in toate cele 17 locatii in care s-au desfasurat. In aceeasi nota superlativa, Gianna si-a compus propria formatie de acompaniament.
In 2007, Fiat, de altfel si sponsorul principal al concertului din 22 septembrie, include versiunea acustica a piesei "Meravigliosa creatura" in spotul Fiat Bravo, regizat de Matthias Zenter. Atat piesa cat si spotul au avut un asemenea impact asupra publicului (statistici neoficiale indica ca a fost cea mai descarcata melodie de pe Internet a anului), incat au propulsat "Perle" in topul celor mai bine vandute albume in Italia. Fiat a decis ca aceasta colaborare trebuie continuata si cu un al doilea spot, care a folosit melodia "Aria".
vineri, 12 septembrie 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu