vineri, 12 septembrie 2008

Gianna Nannini, fara fite la Bucuresti

Cantareata si compozitoarea de muzica rock Gianna Nannini va sosi pentru prima oara in Romania si va fi cazata la un hotel de 5 stele din Bucuresti. In ciuda statutului sau de star international, cantareata nu a avut pretentii exagerate.

Ea s-a aratat dornica sa incerce bucataria locala, cerand sa-i fie servite specialitati si deserturi locale, alaturi de un vin rosu, la alegere, tot romanesc. In afara de mancarurile specifice, vedeta a solicitat cu insistenta sa-i fie servite si alimente organice: lapte din orez, ton si cafea instant. Echipa sa a ramas fidela bucatariei italiene, cerand pizza si sandwich-uri cu prosciutto, mozarella si foccacia.

Anul 2008 a fost un triumf pentru cantareata italiana: vanzarile albumulului GIANNABEST au fost de cinci ori mai mari decat cele necesare pentru obtinerea Discului de Platina. Lansat la sfarsitul lui noiembrie 2007, GIANNABEST contine 27 de hituri si 3 noi compozitii: "Suicidio d'Amore", "Mosca Cieca" si "Pazienza". Atat albumul, cat si primul dintre noile single-uri, "Suicidio d'Amore", au urcat instantaneu pe primele pozitii in topurile de vanzari, radio si download in Italia.

Inco o data Gianna a batut recordurile la vanzari, lasandu-i in urma pe colegii sai de breasla Eros Ramazzotti, Adriano Celentano, Zucchero, Jovanotti, Vasco Rossi, Andrea Bocelli in perioada Sarbatorilor de Craciun, sezon extrem de competitiv. Cel de-al doilea single de pe album, "Pazienza", a inregistrat un succes similar cu "Suicidio d'Amore". Concertele din cadrul turneului italian al artistei au fost sold-out in toate cele 17 locatii in care s-au desfasurat. In aceeasi nota superlativa, Gianna si-a compus propria formatie de acompaniament.

In 2007, Fiat, de altfel si sponsorul principal al concertului din 22 septembrie, include versiunea acustica a piesei "Meravigliosa creatura" in spotul Fiat Bravo, regizat de Matthias Zenter. Atat piesa cat si spotul au avut un asemenea impact asupra publicului (statistici neoficiale indica ca a fost cea mai descarcata melodie de pe Internet a anului), incat au propulsat "Perle" in topul celor mai bine vandute albume in Italia. Fiat a decis ca aceasta colaborare trebuie continuata si cu un al doilea spot, care a folosit melodia "Aria".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu