
Reprezentanţi de marcă ai industriei de comunicare europene şi nu numai se vor reuni la Bucureşti cu ocazia Summit-ului european al IAA (International Advertising Association) ce se va derula în zilele de 26, 27 şi 28 septembrie la Palatul Parlamentului. Campania de comunicare a evenimentului anului în publicitatea europeană este semnată de agenţia McCann Ericksson. Dată fiind deschiderea pe care o are evenimentul, campania "Vremuri grele în publicitate" se difuzează şi internaţional, în reţeaua BBC. Echipa creativă a mers pe ideea consecinţei extreme anunţând prin lucrările realizate un moment cvasiapocaliptic al formelor clasice din publicitate (afişele, spoturile de la radio şi televiziune). Practicieni de prim rang vor lua cuvântul în cele trei zile ale Summit-ului IAA. Tendinţele europene şi mondiale din domeniul marketigului şi comunicării, al legislaţiei conexe, dar şi al CSR-ului (Responsabilitate Corporatistă Socială) vor fi abordate de către personalităţi precum: Joseph Ghossoub (IAA Chairman and World President), Mihaela Ungar (President, Romanian Advertising Counsel), Răsvan Popescu (Preşedinte CNA), Philip Thomas (CEO, Cannes Lions International Advertising Festival), Solange Montillaud Joyel (Project Director, United Nations Environment Program), Tony Pigott (Global CEO, Ethos JWT), Peter Slaughter (Advertisement Production and Operations Director, Financial Times).
am inteles ca fost si basescu si a cam atipit. asa de interesant a fost?
RăspundețiȘtergere