miercuri, 10 octombrie 2007

Publimedia da 8,3 mil. € pe Pro Sport

Tranzactia prin care seful trustului Media Pro va intra in posesia ziarului sportiv Pro Sport asteapta, in acest moment, avizul Consiliului Concurentei, ea urmand sa fie finalizata, cel mai probabil, in luna decembrie. Valoarea tranzactiei este de 8,3 milioane de euro cu TVA inclus. Surse din cadrul Consiliului Concurentei au declarat ca exista o documentatie depusa, care informeaza despre perspectiva realizarii acestei operatiuni. Pentru a emite o decizie, consiliul are nevoie de proiectul operatiunii agreat de parti. Consiliul Concurentei trebuie informat despre o tranzactie la sapte zile de la incheierea ei, potrivit legii.
Miscarea are loc la aproape cinci ani de cand Sarbu a vandut acelasi cotidian trustului elvetian Ringier, pentru suma de 6,5 mil. dolari fara TVA, adica 7,7 mil. dolari cu TVA inclus.
Potrivit unor surse apropiate tranzactiei, cele doua parti au batut deja palma in ceea ce priveste vanzarea. In pretul de achizitie, Sarbu a inclus si GRP-uri Pro TV, pe care Ringier sa le foloseasca pentru a face reclama produselor sale. Adrian Sarbu, seful de la Media Pro, studiaza din martie anul acesta posibilitatea lansarii sau a achizitiei unui ziar sportiv, posibilitate ce a devenit certa in momentul in care Central European Media Enterprises (CME) a preluat integral postul de televiziune Sport.ro. Odata cu ziarul, Sarbu va prelua intreaga echipa a Pro Sport, cu exceptia redactorului-sef, Dorin Chiotea. Surse apropiate tranzactiei il indica pe Ovidiu Ioanitoaia, in prezent director la concurentul Gazeta Sporturilor, ca director al publicatiei in noua formula. Sarbu il vrea la Pro Sport pentru capitalul de imagine pe care il va aduce publicatiei.
In urma preluarii ziarului de Media Pro, angajatii Pro Sport care nu vor mai dori sa ramana la acest ziar vor primi de la Ringier salariul pe trei luni in avans. Potrivit unor surse din industria tipografica, conducerea Ringier ar fi anuntat deja tipografia de la Timisoara si pe cea de la Cluj ca ziarul nu va mai fi tiparit in tipografiile respective. Ringier primeste, la cinci ani de la vanzare, 8,3 milioane de euro pe un produs in care a investit, in decurs de cinci ani, noua milioane de euro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu