
Miscarea are loc la aproape cinci ani de cand Sarbu a vandut acelasi cotidian trustului elvetian Ringier, pentru suma de 6,5 mil. dolari fara TVA, adica 7,7 mil. dolari cu TVA inclus.
Potrivit unor surse apropiate tranzactiei, cele doua parti au batut deja palma in ceea ce priveste vanzarea. In pretul de achizitie, Sarbu a inclus si GRP-uri Pro TV, pe care Ringier sa le foloseasca pentru a face reclama produselor sale. Adrian Sarbu, seful de la Media Pro, studiaza din martie anul acesta posibilitatea lansarii sau a achizitiei unui ziar sportiv, posibilitate ce a devenit certa in momentul in care Central European Media Enterprises (CME) a preluat integral postul de televiziune Sport.ro.

In urma preluarii ziarului de Media Pro, angajatii Pro Sport care nu vor mai dori sa ramana la acest ziar vor primi de la Ringier salariul pe trei luni in avans. Potrivit unor surse din industria tipografica, conducerea Ringier ar fi anuntat deja tipografia de la Timisoara si pe cea de la Cluj ca ziarul nu va mai fi tiparit in tipografiile respective. Ringier primeste, la cinci ani de la vanzare, 8,3 milioane de euro pe un produs in care a investit, in decurs de cinci ani, noua milioane de euro.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu