vineri, 7 decembrie 2007

Pepsi vrea sa dea lovitura: 1 miliard de melodii, premii

Campania, care presupune ca fanii Pepsi vor primi pana la un miliard de melodii gratuite, este estimata la 1 miliard de dolari, daca socotim ca pretul pentru o melodie luata de pe iTunes este de 1 dolar. Se pare ca grupul care produce bauturi carbogazoase va semna un parteneriat cu Amazon, singurul retailer online care poate concura cu iTunes, care ar urma sa distribuie piesele “castigate” de consumatorii de Pepsi. Muzica va fi distribuita in afara tehnologiei DRM – digital rights managment – care limiteaza locurile in care pot fi ascultate piesele descarcate in mod legal. Universal si EMI, cele doua mari grupuri care au renuntat la DRM, vor fi primele care sa-si ofere muzica grupului Pepsi pentru aceasta campanie.

Promotia Pepsi va incepe in februarie 2008, la concertul de la Super Bowl, finala campionatului de fotbal american, care atrage ca un magnet toti publicitarii in fiecare. Compania va pune cate o fisa in 5 miliarde de sticle de Pepsi, iar pentru a primi o melodie, consumatorii vor trebui sa stranga cinci fise.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu