
Ideile au fost evaluate in cadrul primei editii a evenimentului "Inspire 2008", organizat de compania Evensys, care a gazduit Marketing Arena, prilej pentru specialistii romani din advertising sa se intalneasca cu reprezentantii departamentelor de marketing ale celor mai puternice companii din Romania, intr-un cadru informal, in care primii sunt concurenti, iar ceilalti - juriul. Ideile prezentate de advertiserii romani, printre care s-au aflat Serban Alexandrescu, Creative Director Headvertising, Bogdan Naumovici, Creative Director 23, Sorin Psatta, Strategy&Research Director Graffiti BBDO, Razvan Matasel, Head of Planning Leo Burnett, sau Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO, au avut unele puncte comune, precum legatura dintre publicitate si Romania, ca produs. Ema Prisca a pledat pentru promovarea cartilor prin trailere produse de edituri, iar Serban Alexandrescu a vorbit despre cobranding, adresandu-se posesorilor de bugete. Asocierea a doua branduri inrudite prin pozitionare si categorie, in acelasi spot sau aceeasi campanie, inseamna mai putin timp pierdut, mai multi bani economisiti si o vizibilitate mai mare pentru brandurile respective.
Ioana Manea, Managing Partner Loco Branding Communication, considera ca cel mai eficient branding de tara se poate face prin crearea unui site complex despre Romania, bogat in informatii si interactiv, care sa ofere strainilor interesati informatii despre oamenii din Romania. Sorin Psatta a propus aplicarea conceptului de ROvertising pentru 2008, pentru ca Romania este un produs la moda. Romania a fost din nou beneficiara, in contextul ideii prezentate de Bogdan Naumovici. Ideea lui Naumovici a fost mai degraba o invitatie adresata tuturor celor care, odata cu trecerea pragului de 30 de ani, au reusit sa puna pe picioare o idee, o afacere, fapt care ii poate recomanda sa intre in echipa parlamentara condusa de Gigi Becali si, astfel, Romania sa fie condusa de oameni competenti.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu