
In functie de tirajul cotidienelor pe care le editeaza, IM este – dupa unele estimari – al treilea editor de ziare din Romania, dupa Ringier si Intact (va pierde, probabil, pozitia a treia dupa ce „ProSport“ reintra in portofoliul PubliMedia). Pentru toate titlurile pe care le detine, compania declara un tiraj cumulat de aproape 163.000 de exemplare si 508.000 de cititori la o populatie de 2,79 milioane de locuitori. IM domina autoritar piata din Oradea, unde detine primele doua cotidiene ale judetului, unul in limba romana („Jurnal Bihorean“, achizitionat in 2001), celalalt in limba maghiara („Bihari Naplo“, preluat tot in 2001). Ambele vand 13-14.000 exemplare pe editie. Tot in Oradea, IM mai editeaza un saptamanal de mica publicitate, „Bazar bihorean“. IM domina si piata din Arad, unde detine doua cotidiene („Adevarul de Arad“ si „Arad Expres“), un saptamanal de mica publicitate („PubliArad“), dar si un saptamanal gratuit de publictate („Super Info“, cu distributie la domiciliu). IM mai detine titluri in Arad, Deva, Hunedoara, Resita, Satu Mare, Timisoara. In cele cinci judete in care opereaza, IM editeaza cinci cotidiene cu plata, patru cotidiene gratuite, patru reviste de anunturi si patru ziare de publicitate. IM a lansat, incepand cu 2004, patru titluri gratuite sub umbrela „Expres“ in Arad, Timisoara, Hunedoara (plus Deva), Cluj. ONLINE. Compania si-a dezvoltat si o linie de business online, avand un portofoliu ce se compune din: sase portaluri regionale de stiri (Bihon.ro, Tion.ro, Aradon.ro, Caon.ro, Huon.ro and Roon.ro) si noua portaluri specializate (anunturi imobiliare, auto, locuri de munca, anunturi funerare, etc.)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu