PubliMedia International, divizia de publishing a MediaPro, preia publicaţia
ProSport de la Ringier România. Preţul vânzării nu va fi făcut public. Tranzacţia include transferul titlului, a tuturor mărcilor adiacente şi a tuturor domeniilor online. Echipa editorială, precum şi angajaţii care asigură coordonarea concursurilor specifice vor fi transferaţi către PubliMedia. Conform contractului de vânzare-cumpărare, termenii şi condiţiile stipulate în contractele de muncă ale personalului transferat nu vor fi modificate de către noul proprietar pentru o perioadă de cel puţin şase luni. Transferul în noul sediu se va efectua la mijlocul lunii ianuarie. Până atunci, toate activităţile de publishing legate de ProSport vor fi asigurate de către Ringier România, ca şi până acum. Conducerea echipei editoriale nu va fi transferată către PubliMedia. Dorin Chioţea (redactorul-şef) va continua să lucreze în cadrul Ringier România, iar atribuţiile de conducere editorială ale lui Cristian Ţopescu încetează odată cu vânzarea titlului. Noul redactor-şef al publicaţiei va fi Dan Filoti, actualul redactor-şef adjunct. El îşi va prelua responsabilităţile în prima zi după transferul efectiv din luna ianuarie. Cosmina Noaghea, director general Publimedia International, a declarat: "ProSport este brandul a cărui asociere cu MediaPro este firească. Pentru noi, această achiziţie înseamnă readucerea brandului ProSport acolo unde îi este locul şi un nou început. Iniţial, va fi o investiţie care merită şi un pas înainte în termeni de cotă de piaţă. Pe termen mediu, va fi un business de succes". PubliMedia International, compania de publishing a trustului MediaPRO, este unul dintre cei mai mari publisheri de pe piaţa din România. Având un portofoliu bogat de publicaţii (8 ziare, 8 reviste şi 2 ghiduri), PubliMedia International acoperă în acest moment toate segmentele importante de piaţă (presă de business, presă pentru femei, ghiduri tv, ghiduri de timp liber). Portofoliul său include 2 cotidiane naţionale şi 6 ziare locale, 8 reviste şi 2 ghiduri.
În România, Ringier este publisherul numărul unu şi una dintre cele mai importante companii media. Produsele sale media ajung, împreună, la aproape jumătate din populaţia României: cotidianele Compact, Evenimentul zilei, Libertatea, săptămânalele Capital şi Libertatea pentru femei, bilunarele Bravo, Bravo Girl, Lumea femeilor, lunarele Unica şi Bolero, precum şi numeroasele extensii de brand şi suplimente. De asemenea, Ringier este activ şi în domeniul online, având în portofoliu website-uri de top precum libertatea.ro şi evz.ro. În 2007, Ringier a făcut primul pas în televiziune, devenind acţionar minoritar al canalului de divertisment Kanal D.
PROSPORT: Lansat pe 2 iulie 1997, ProSport a fost primul cotidian full color din presa românească. În anul 2003, titlul intră în portofoliu Ringier. Câteva luni mai târziu, întreaga echipă a demisionat. În iunie 2003, Dorin Chioţea a fost numit redactor-şef al ziarului. În 2004, sunt lansate ediţiile de Banat, Moldova şi Oltenia ale ProSport. Dan Filoti este numit redactor-şef adjunct în aprilie 2005. În februarie 2006, este relansată ediţia de duminică, în format compact. Trei luni mai târziu, ProSport este lansat în format compact. În 2007, se relansează ediţia electronică a ziarului,www.prosport.ro.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu